Friday, June 8, 2012

Outfit Of The Day: Praise the Lord and Pass the Ammunition

Hey hey hey everybody - what's shakin'? :)
Oh sweet cherries, I sure get a lot of things done these days.
After I came home from Sweden on Tuesday, I seem to be super productive.
I get up early in the morning, eat breakfast and drink a couple of cups of joe, before I get at it
and read in books and up on notes for the Social Studies exam for 2 or 3 hours.
When I'm reading, I can't wait to be done, but then when I actually am done,
I kinda just sit in the sofa and look around for things I can do.
So today, when I was done studying, I went for a stroll in the pouring rain.
I ended up at the merchant, and decided to buy an new tea.
When I got home I sat down with a cup of my new herbal tea and watched an episode of Psych,
before I once again got up and started a new project. I was very handy and put up venetian blinds.
It was super difficult, but now they're up, and I no longer have to sleep under non-covered windows :) 
See you, superstars!
xoxo

 // Leather Jacket: Ellos // Tank Top: Lindex // Flannel Shirt: Some Swedish Hardware Store // 
// Harem Pants: Gina Tricot // Shoes: Asos // Bandana: BandanaShoppen // Sunglasses: H&M //

Hey hey hey alle sammen - what's shakin'? :)
Uh sweet cherries, jeg får godt nok lavet en masse i disse dage.
Efter jeg kom hjem fra Sverige i tirsdags, har jeg sandelig været produktiv.
Jeg står tidlig op om morgenen, spiser morgenmad og drikker kaffe,
inden jeg går i gang med at læse op til samfundsfags eksamen i 2 eller 3 timer.
Når jeg sidder og læser kan jeg ikke vente på at blive færdig, men når jeg så faktisk er færdig,
sidder jeg bare sådan lidt og kigger rundt i lejligheden, og leder efter noget jeg kan lave.
Så i dag, efter jeg var færdig med at læse, gik jeg en lang tur i regnvejret.
Jeg havnede ved Brugsen, og besluttede mig for at købe en ny te.
Da jeg kom hjem satte jeg mig så og drak en kop af min nye urte te og så en episode af Psych,
inden jeg endnu engang gik i gang med et nyt projekt.
Jeg har nemlig været handy og sat persienner op i vinduerne over sengen.
Det var virkelig besværligt, men til sidst lykkedes det.
Det er blevet super fint, og nu behøver jeg heller ikke længere at sove under ikke-tildækkede vinduer :)
Vi ses, superstars!
xoxo

No comments:

Post a Comment